V32

Har legat och dragit mig i en halvtimme, Molly snarkar på så det är ingen brådska att lämna sängen här inte.

Drömde inatt att våran snuttis kom till världen, en liten Belle blev de. Första gången jag drömt vad det har blivit för kön. Nu längtar jag bara ännu mer. Går inte att beskriva.

Idag är det två månader kvar om den lilla vill komma på de bestämda datumet men det tror dock inte jag. Men vi får se, längtar gör vi men några veckor till får den allt ligga och gosa imagen så den hinner utvecklas klart och vi hinner göra klart här hemma.

Ryggen känns inte okej idag. Men jobbar 13-21 sen inatt sen är jag ledig till på fredag, tidningar sen blev det ett extra pass på 16-21 sen är det helg :).


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tror också på en Belle! :-) Vi får en pojk och någon utav oss lär ju få en tjej ;-)
Har du provat bikarbonat testet? :-)

Svar: Jag gjorde testet nu och då visade de på en pojke men det får vi se om två månader om det stämmer :D
Jenny Rosén

2013-07-23 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0