Vaknat på fel sida!

Vaknat på fel sida idag. Irriterad, ledsen och arg, varför vet jag inte men en sån dag ialla fall.

Skulle ha åkt till Sthlm idag och träffat Andreas och haft de lite mysigt, men saker ändras och de gjorde de så jag blir hemma. Men jag ska nog kunna hitta på något ialla fall. Vi har inte bråkat om det är därför ni tror att jag inte ska åka utan massa annat. Minns inte sist vi ens små tjafsade, tycker vi har kommit så otroligt nära nu när vi snart ska ha barn, kan prata om allt och det blir inge missförstånd. Vad jag älskar min man <3

Ska nog lägga ut dynorna på utemöblerna idag så blir det att hänga där större delen av dagen. Då får jag glada djur, dem älskar att ligga där och lata sig :).

Ta och hitta något som behöver tvättas sen blir det.nog vattenmelon till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0