Varm dag

Andreas har farit till Sthlm men kommer hem imorgonbitti igen. Han ska till läkaren, äntligen säger jag. Han har haft halsbränna 10år, varje dag hela tiden. Vissa dagar är det värre än andra. Han kan oftast inte sova på kvällarna och har även svårt att få luft pga detta. Men imorgon ska han dit och dem ska kolla ifall dem ska gå ner med kamera i halsen ner mot magen för att se om de behövs en operation, eller rättare sagt se om en operation kommer hjälpa. Hoppas han kan få hjälp.

Jag har Turbo här. Daniel och Mikaela är hos en vän och grillar. Så vi har badat i Turbos lilla barnpool och även i vattenslangen. Inget av de gick hem hos Molly, hon ska ha en stor sjö. Men trötta är dem.

Ska snart ta in tvätten som hänger ute sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir så extremt uttråkad på kvällarna så det är sjukt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0