Börjar bli lite trött!

Har varit hos mamma större delen av dagen, även varit i Ängelsberg hos Carl-axel med mormor och så har vi handlat. En bra dag som har flytit på bra.

Börjar bli så irriterad eller nej, förbannad rättare sagt. Jag far hit och dit fram och tillbaka hem till vänner och hälsar på men det är aldrig någon som hör av sig och frågar om dem kan hälsa på mig.
Jag vet att vi bor en bit ut, men när inte jag hade körkort så fixade jag skjuss hem till folk och hälsade på. Jag är så trött på att höra att "jag vill vara hemma", "jag orkar inte fixa skjuss", " jag har inte råd". jag vill också ibland vara hemma, jag har inte heller alltid råd men det är visst en annan sak?.
Gnäll aldrig att jag inte hälsar på utan tänk på hur mycket ni är hem till mig.

Nu kryper jag upp i min älsklings famn <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är i samma sits. Man blir så fruktansvärt trött och arg!

2013-06-14 @ 21:36:19
URL: http://emelieringblom.blogg.se
Postat av: Anonym

Förstår hur du menar. Känns som typ en annans hem inte duger för att de ligger en bit bort...

2013-06-14 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0