Bra dag :)

Har myst ner mig i soffan. Dagen har varit jättebra. Molly har fått badat två gånger, tvätten vikt, nybäddat i sängen, varit i Avesta, träffat Evelina, Alice och Johan, duschat och städat av här hemma. En skön dag.

Är jättetrött men tänkte jag skulle titta på tv en liten stund till, men vi får se om ögonen orkar hålla sig vaken, känns inte som de just nu.

Imorgon ska jag till Västerås med min kusin Kristin som klarade körkortet idag. Så vi ska fira med en vända dit :).

Kommer upp en bild på magen inom några dagar, tänkte lägga upp en när det bara är 100dagar kvar tills våran lilla är beräknad :)



Två tröttisar <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men uuuuu.... Tiden går så snabbt!!!! Stoppa den! Men jag är glad över att bebisen snart är här!!! Kram på dig

Svar: Jag vet, tycker vi nyss gjorde ett gravidtest och de va positivt. Men vi längtar så efter våran lilla så de är skönt att dagarna går fort :). . Kraamm
Jenny Rosén

2013-06-12 @ 22:04:51
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0