En snabb dag :)

Dagen har varit bra, fort har den gått och det är alltid positivt när min man snart kommer hem.

Var till sjukgymnasten idag och sen jag var där har min svank bara låst sig en gång dagen efter sen har det inte varit något mer, både hon och jag är glada för resultatet och vi bokade inget återsende utan jag ska fortsätta med dem övningar jag fick.

Åt mat med Simon idag. Hur trevligt som helst, skrattade så magrutorna kom fram som alltid. En rolig vän som man aldrig har tråkigt med.

Har även dammat, dammsugit och torkat golven, tvättat, varit och badat med Molly, varit och hälsat på mamma, bäddat rent och tagit en längre promenad med Molly. Nu ligger hon och snarkar på sitt nybäddade täcke och har de gött. Jag ska titta på Ola-Conny och Morgan och hoppas på att somna efter de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0