Godkväll!

Somnade till tre timmar efter jag och Molly hade varit och badat. Vi har tagit en längre promenad så nu blir de sängen igen. Andreas kommer snart hem, han åkte över till några vänner i Avesta en sväng.

Imorgon ska vi till Avesta för att lämna våra ringar på slipning och fråga om vi beställer en ny ring nu om den hinner komma inom två veckor. Andreas kom på att han vill ha två, en förlovningsring och en till för att vi är gifta. Jag har ju redan så. Hoppas de hinns, det brukar ju ta extra tid med graveringen så vi sa de att i värsta fall så får vi lämna in dem på de sen för jag vill ju ha gravering i min med.

Sen senare mot kvällen åker vi hem till Jonas och Ulrika på lite grillat och kvällsmys.

Bilder på vagnen, dock dem som va på blocket






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0