Lite för mycket!

Andreas ligger och vilar på soffan innan han snart ska vidare mot Sthlm igen. Jag åker ner till honom på onsdag kväll så ska vi gå på bio och äta något sen på torsdag förmiddag åker vi hemåt för att fixa det sista i Mortorp innan fredag då det är våran stora dag <3

Telefonen fick åka av. Just nu tycker jag de är lite för mycket och jag orkar inte prata med någon, så får de vara. Tror allt håller på att släppa för allt är nästan klart till bröllopet nu så jag börjar slappna av och istället för att känna mig lättad blir jag deprimerad.

Imorgon ska håret klippas och färgas. Ska även hinna till Avesta om jag får låna mammas bil och handla en vit skjorta till Andreas och en vit bh till mig. All dricka och saft ska jag handla också.

Vi va över till Västerås idag. Vi skulle handla en släpkärra, nya utemöbler, en gräsklippare samt en ny säng, madrass, bäddmadrass och nya kuddar och täcken, men de vi kom hem med va ett nytt lås till toan. Han som skulle hjälpa oss med kärran krånglade och sprang bara runt så vi väntade på honom en timme sen kom han och sa att vi kunde hämta kärran imorgon, nej tack sa vi som redan va uppretade och köpte mat och åkte hem. På torsdag om vi hinner när vi åker från Sthlm ska utemöblerna och gräsklipparen handlas och sängen veckan efter bestämde vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0