Måndag!

Idag åkte håret av några cm, i med lite nya slingor så nu är håret klart för bröllopet. Blev blonda slingor så nu är jag blond. Fick sliver shampoo och balsam samt en hår spray av Jenny (min frisör) i bröllopspresent :).

Sen åkte jag och mamma över till Avesta och handlade, nu är det bara någon mer dricka sen är de KLART!. Ska bara fixar i Mortorp.

Har även hunnit tagit en städning här hemma och nu väntar jag på att hänga upp Andreas kostym som fick en handtvätt.

Ikväll blir de kräftor framför tv:en. Blev så fruktansvärt sugen idag när vi gick och handlade. De som är synd är att dessa är köpta, jag är van med mormors kokta eftersom hon alltid har fiskat med Carl-Axel men de har varit dåligt i två år nu och de suger. Man blir bortskämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0