Miniresa + mer!

I onsdag när Andreas kom hem drog vi ut på en roadtrip, 180mil ungefär blev de. Linus hängde också på :).
Hur trevligt som helst och roligt att se lite andra länder trotts att de bara va några av våra grannländer.
Så imorse klockan sex va vi hemma, trötta och slitna. Men jag och Andreas vaknade runt tio, så fyra timma efter 27tim i en bil så känner mig liite sliten. Fast jag fick sova mest under resan och köra minst.
Nej roligt att bara dra iväg så där.

Molly va hos Manne, han ville så gärna ha henne om vi ändå skulle bort, så dem har badat och ätit gott fick jag höra. Men de va en glad tjej när hon fick träffa mig och Andreas igen.

Imorgon ska vi hämta hem våran nya soffa, jippppi. Så underbart, även ett nytt vitrinskåp? är införskaffat de ska bara hämtas och de andra ska ut så är vardagsrummet så som jag vill ha de.

Vi har även köpt en vagn. Bild kommer sen. Blev en begagnad men huuuur fiiiin som helst. Den är bara använd från november förra året till mars iår och ser helt ny ur. Vart så ledsen när skattepengarna kom för de är så mycket som ska köpas och vagnen blev dyrare än vad jag hade räknat på att lägga ut på en vagn (mina pengar till resten av bebis sakerna och Andreas till soffan och så betala av lån som de va lite kvar på) men eftersom min älskling fick så mycket på skatten så blev vagnen vår.

Lite bilder från våran miniresa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0