Oslagbar!

Ligger och lyssnar på Magnus Carlssons nya låt "oslagbar"

Undra hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade träffat Andreas?.

En sak vet jag att jag skulle inte ha mått så här otroligt bra eftersom när jag träffade Andreas vad jag ur balans och mådde riktigt dåligt. Han har fått mig att klättra och förstå att jag har värde och är en bra tjej.

Jag skulle inte ha väntat barn som jag gör nu. Innan jag träffade Andreas va barn ute från min livsplan. Jag skulle satsa på mitt inom Scania och bli VD och då skulle inget få komma emellan de. Undra hur jag tänkte? Jag förstod inte då vad jag skulle gå miste om. Vårat barn i magen är de finaste jag har och det jag längtar mest efter. Älskar våran Belle eller Leo redan så otroligt mycket.

Jag ska gifta mig om ungefär två veckor och det skulle jag heller aldrig göra. Tss gifta mig? En kille skulle jag ha men vi skulle aldrig bli man&fru, vi skulle ha våra jobb, sov ihop och ha mysiga semestrar tillsammans. Men Gud så romantiskt? Neeeej. Andreas har lärt mig att förstå hur riktigt kärlek är, vi har våra stunder då man bara vill skrika men vi hittar alltid tillbaka till varandra, jag kan inte leva utan honom, han är en del utav mig.

Nu vill jag skola om mig eller hur man ska säga. Jag ska plugga upp mina betyg, lägga till vissa ämnen som saknas sen fortsätta tills jag är veterinär. Detta kommer så klart ske om något år, men de är min dröm inom yrken.
Jag vill ha en familj som kommer vara min trygghet, min fasta punkt. Tre barn med Andreas som vi ska uppfostra till fina människor, överösa dem med kärlek, förklara när man gör fel och berömma när man gör rätt. Få en fin uppväxt med en mamma och pappa som visar vad kärlek är mellan två föräldrar, som kämpar för att hitta tillbaka till varandra när saker går fel. Dem ska även få veta att våra famnar alltid är öppna för dem, att dem kan lita på oss i alla lägen fast dem har gjort ett snedsteg. Att man alltid berättar för varandra vad som står på.

Jag mår så otroligt bra som människa och mycket tack vare min fina Andreas som snart blir min man, mannen i mitt liv som jag ska åldras med.

" för du är allt för mig och jag gör allt för dig. Vi är allt. Helt oslagbar, så underbar är känslan av att du och jag är allt vi har. Vi hör ihop med varsin del och genom dig så blir jag hel. Jag känner mig oslagbar "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0