Sthlm

Blev en spontan tripp ner till Sthlm igår på eftermiddagen med Linus och Molly för att överraska älsklingen. Överraskad blev han och väldigt glad att vi kom. Molly blev överlycklig av att träffa sin husse. Vi hade tänkt att åka hem på kvällen igen men Andreas sa några gånger "ni får gärna sova kvar om ni vill" och så blev de. Underbart att få pussa på min karl igen. Den överraskningen gjorde vi bra :).

Nu väntar jag på att potatisgratängen ska bli klar, de är något som jag har lite dille på, skulle kunna äta de jämt. Det ska vara den man kan köpa inte egengjord de är jag inte så förtjust i.

Annars idag ska vi inte göra något mer. Ska städa imorgon så det spar jag :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0