Vagn

Fick hem våran vagn redan idag, skulle egentligen fått hem den nästa torsdag eftersom Andreas går på jouren igen på torsdag och kommer hem torsdagen före vårat bröllop. Men han va i Enköping idag så jag och Linus tog en vända dit för att äta något ihop och ha trevligt. Underbart att få träffa min fina en sväng.

Vagnen va mycket finare i verkligheten än på kort och jag är såååå nöjd. En Emmaljunga city cross. Både ligg och sittdel och massa tillbehör.

Blev lite tråkigheter idag. Men bara att släppa det. Inte jag som förlorar massa vänner på detta. Hoppas allt snart blir som vanligt och att du hittar tillbaka till dig själv.

Så glad att jag hade både Andreas och Linus med mig. Speciellt när man får skit för bröllopet, mitt och Andreas liv och vårat barn. Dem lugnade ner mig bra och Andreas hårda pussar innan vi skulle skiljas ifrån gjorde det mycket bättre.
Tack Linus för att du orkar med mitt humör och stöttade mig när jag va som argast :).


Kommentarer
Postat av: Nadja - Leija's mamma

Jäklar vilken fin vagn! :)

Svar: Tack så jättemycket :). Supernöjd!
Jenny Rosén

2013-06-11 @ 12:51:22
URL: http://nadjakarjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0