Badhuset!

Idag har vi varit i badhuset i Sandviken. Barnen hade de super bra och somnade direkt påvägen hem. Trötta är dem, lite små griniga och har inget tålamod men då vet man att dem somnar fort ikväll.

Dennis han spelar xbox med dem stora killarna och Sally spelar på ipaden så dem sköter sig själv för de mesta.

Imorgon åker barnen hem till sig och Andreas åker på kryssning med innebandy laget så jag blir själv, ganska skönt ska de bli. Mina hormoner är inte dem bästa på kvällarna. Beundrar dem mammor som har flera barn och har dessa humörsvägningar.

Storstäda på altan ska jag göra sen så mycket inne jag orkar också så de bara är att njuta på kvällen med Molly och katterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0