Trött!

Klockan är lite över åtta och jag ligger i soffan och funderar om jag ska gå ut med Molly sen krypa i säng. Är hur trött som helst. Har sovit dåligt när barnen har varit här, vaknat på en gång dem har låtit lite eller vänt på sig. Imorse vaknade jag sju och barnen kvart över.

Molly ligger helt utslagen i soffan. Hon har haft mycket att hålla reda på något som hon inte är van vid men nu är de lugnt hemma igen så hon slappnar av, min fina tjej.

Andreas är som sagt på kryssning och kommer hem imorgon. Stackarn blev genomförkyld nu när han skulle åka. Han ringde vid halv sju och rösten va de inte mycket kvar av så vi får se hur högt tempo han orkar hålla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0