Bra dag :)

Jag har haft en toppen dag. Var till sjukgymnasten, kommer inte ihåg allt men bäckenet va spänt och hade hamna snett så mitt högra ben va kortare än de vänstra så hon rättade till de och gav mig övningar jag ska börja med om två dagar sen ska jag tillbaka om två veckor så ska vi prata hur de känns.

Åkte till mormor som bjöd på mat, ris, kyckling och sås. Pratade och va social med henne sen ner på byn och tog en glass med Lena och massa prat där.

Sen åkte jag med mamma, Mikaela och Eva över till Fagersta till min kusin Karolin son hade tuppywear (stavning?) så beställde lite där ifrån.

Andreas åkte till Sthlm och kommer hem på fredag morgon. Känns ganska konstigt att veta att han blir borta så länge man är van att ha honom hemma. Men bra att vi får in dessa rutiner igen, får våran tid ifrån varandra som vi är vana vid så vi slipper små retas och irritera upp varandra hela tiden.

Är ledig imorgon sen jobbar jag fem dagar på hemtjänsten, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Blev bokad idag och man tackar inte nej, PENGAR!!!

Ska mysa med mina djur innan det är sovdags, myspys :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0