Halsbränna!

Har sån halsbränna så jag inte kan somna. Tur så är jag ledig inatt (underbart). Imorgon ligger jag inte tillgänlig för jobb, efter 6skift så tyckte jag att två dagar ledigt är jag värd. Men sen ligger jag tillgänglig onsdag, torsdag, fredag och söndag så får vi så klart se om jag bli bokad.

Molly ligger utslagen i sängen och sover så skönt. Helt slut. Har även fläckten på ettan så den svalkar lite på henne och hon njuter riktigt. Hon får ligga i sängen, det blir inte för varmt och katterna ligger vid henne. Mina underbara djur <3

Imorgon ska jag och Linus över till Avesta en sväng och vi båda orkar. Ska kika efter lite saker och handla hem lite. Ska även göra om och ta en stor städning i köket imorgon. Måste få ordning på allt får panik. Toan ska även få sig en omgång sen om kroppen mår bra ska jag slipa inne i vårat rum och slå på lite mer spackel, slipa på onsdag om jag är ledig sen får Andreas morfar komma och sätta upp tapeterna. Känner att nu måste vi få de klart. Jag vill ha vårat barns rum tomt så alla dens grejer kan få komma upp.

Lite nytt till våran lilla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0