Hemma!

Ligger i sängen efter en toppen dag efter några dagar av irritation och bitterhet.

Jag och Molly har sovit hos mamma i två nätter, kände att jag behövde vara för mig själv och komma ifrån lite så vi åkte dit. Idag åkte vi hem och båda är jättenöjda. Vi båda föredrar så klart att vara hos min mamma/ Mollys mormor men hemma är alltid bäst. Så underbart att mysa med katterna. Alla tre mös ner sig med mig och Molly isängen på eftermiddagen.

Idag har Manne varit här större delen av dagen. Senare så va Jocke, Ulrika och Jonas här med. Grillat och sen häng i soffan. Andreas, Ulrika, Jonas och Jocke sprang runt Laboda sjön idag, drygt 1,2 mil sen samlades vi här för en trevlig kväll som vanligt :).

Bebisen sparkar på imagen, så mysigt. Har även träffat lilla Gry nu äntligen, så söt liten tjej och så mysigt med lite bebis snos.

Nu ska jag krypa ner med min man och sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0