Lenny <3

Dagen börjar glida mot sitt slut.

Huset är städat och en tvättmaskin går som jag snart ska hänga upp sen blir de att ta det lugnt.

Idag tog mamma bort katten Lenny. Min katt egentligen men den har alltid bott med mamma och Gustaf så han fick så klart bo kvar när jag flyttade hit. Han hade blivit konstig på sista tiden och han hade ett hål i hjärtat och vätska i magen så de va inte så konstigt. Molly kommer sakna sin bästa Lenny, de va bara han som förstod att vad Molly ville när hon sätter ner huvudet mot katterna och står helt still, då vill hon bli tvättad. Lenny och hon hade massa mysiga stunder. Men han har de bättre nu och får även träffa sin absoluta bästa vän, Kujo. Jobbigt när såna här dagar kommer :(.

Vi har varit upp till sjön idag. Hade tänkt att Molly skulle ha en vila dag idag för hon va så konstig igår men runt halv elva började hon trampa runt för vi brukar gå kring då. Men hon badade på och jag satt på bryggan och badade fötterna och solade, snygg bränna efter linnet blev de.

Ska beställa min klänning nu som jag ska gifta mig i. Hoppas den sitter bra. Har kikat i så många affärer efter en men alla är FULA. Jag bär aldrig klänning heller så det kan vara därför också.

En bild på lilla Lenny <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0