Lite av varje

Haft en jättebra kväll hos Viola och Tommy :) Tacos, chips och cola bjöd dem på, man tackar. Vilken kula hon har fått, inte långt kvar nu innan deras lilla tjej är beräknad. Vart tar tiden vägen?.

Träffade prästen idag och nu längtar jag ännu mer till våran dag. Allt kommer bli SÅÅ fint och som vi vill ha de (eller jag vill ha de). Andreas är inte så insatt i allt, han har sagt att bara jag blir hans fru och vi lovar att leva tills döden skiljer oss åt är han nöjd.

Mina grejer som jag beställde kom hem idag. Tyvärr var mina tuttar förstora sen underklänningen eller hur man säget var JÄTTE tajt så magen blev pressad, så vill jag inte ha de. Skorna satt bra men mina fötter har nu börjat svullna så ska ta en större storlek på dem bara. Så synd med klänningen för den va såå fin. Men nu blir det att leta i affärer så jag vet att allt sitter bra.

Nu blir de natti, kör tidningar inatt, sista extra passet för min del :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0