Sjukvården!!

Nu har jag pratat med vårdcentralen och hon tyckte att jag skulle ta tjänstledigt och gå till sjukgymnasten. Sjukgymnasten går jag gärna till men tjänstledigt tar jag inte, det förlorar jag ju enormt mycket på. Sen frågade hon om jag va så beroende av dem pengarna jag fick, öh jaa? annars skulle jag inte jobba med de. Men vi får se vad sjukgymnasten säger och jag skulle höra av mig igen om de inte funkade så skulle vi försöka få en sjukskrivning. Åh herregud va invecklat. Pinar mig igenom tills jag går på mammaledig känns de som så får jag ha ont 24/7.

Ebba har äntligen kommit hem. Hon har varit borta sen i lördags. Hon brukar göra så när de börjar bli varmt men man går och är orolig. Men nu när jag va inne i köket kom hon och va hungrig, godis fick hon med. Nu ligger vi i sängen och myser.
Molly ligger ute på altan på utemöblerna och äter på ben, någon som njuter av detta varma väder.

Andreas kommer snart hem, det hade gått bra för honom. Han åker typ lika snabbt igen eftersom han trodde att jag skulle jobba så ska han va med lite vänner, gör mig inget så får jag vara lite för mig själv. Huvudsaken är att han kommer hem och myser och sover med mig ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0