Söndag

Molly och Andreas ligger och sover. Dem somnade under en film som vi tittade på, latmaskar. Själv är jag uttråkad och ska snart hitta på något att göra.

Igår small det till i svanken när jag va ute. Lång på gräsmattan med Molly och vi skulle gå in tänkte jag. Reser på mig och allt började snurra, trodde jag skulle svimma av pga smärtan. Andreas va på väg hem men jag viste inte hur nära han va men han kom när jag hade lyckats tagit mig till bilen. Tog alvedon när jag kom in men de hjälpte inte. Fick lite massage av Andreas senare på kvällen och då somnade jag, de gjorde fortfarande ont men inte lika.
Imorgon ska jag till sjukgymnasten iaf, undra vad dem säger och vad jag ska göra.

Idag ska vi hem till svärisarna och få lite mat. Alltid lika mysigt och trevligt att åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0