Söndag!

Hemma igen, eller vi kom hem runt ett inatt. Hade de super bra och trevligt. Molly hade fullt upp, massa nya människor och många hundar. Sen tog Andreas kusin och hennes sambo med Molly och deras hund på en super lång promenad, så våran tjej sover gott idag kan jag säga. Hon va inte pigg imorse när jag gick upp.

Har plockat och donat här hemma. Är inte riktigt klar, tvättar så de ska hängas upp sen ska en till maskin i. Ryggen är inte riktigt med så ska ta en paus nu tänkte jag. Börjar få svårt att ta mig ur bilen och böja mig ner och värre blir de ( men de är värt de, om några månader kommer våran underbara Belle eller Leo ut till oss ).

Idag blir de grillat med våran underbara ManneManne. Andreas och han ska hålla på med bilen sen så blir de äntligen mat ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0