Sparkar!

Ligger i sängen med Andreas och känner när våran bebis sparkar. Andreas kan äntligen känna våran lilla och det är så underbart. Roligt för honom med att äntligen känna något, som han har väntat kan jag säga er.

Inatt är det tidningar som gäller, jag har sån tur som har Linus, ofta undrar jag vad jag hade gjort utan honom. En riktig vän för både mig och Andreas som ställer upp så mycket och självklart ställer vi upp på honom med.

Imorgon ska jag hem till våran granne Yvonne och vi ska prova tejpa i min svank för att se om de hjälper, hon är massör. Hoppas att de hjälper, så snällt av henne att säga att vi kan prova de.

Ikväll blev de melon och arkiv-x




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0