Trött på det mesta!.

Har jobbat idag. Gick jättebra och jag trivs som fisken i vattnet. Efter jobbet så hämtade jag mormor och vi åkte till Carl-Axel, fikade och pratade. Satt ute på hans veranda, utsikten är så vacker där, sjön och båtarna. Bild kommer sen. Sen åkte jag och träffade Lena och pratade i två timmar och åt lite. Super mysigt, tack för att ni gjorde min dag.

Annars är jag förbannad, ledsen och förvirrad. Hormonerna spökar mycket och massa annat. Trött på att gå igenom denna graviditet själv, det känns som de. Den som man trodde skulle finnas och hjälpa mig känns inte närvarande och skiter i allt.

Telefonen är av och kommer förbli så tills imorgon, känner att jag inte orkar prata med någon. Pratat med Lena har jag gjort hon blev så orolig när hon inte kom fram på telefonen.

Nu ska jag krypa ner med Molly som snarkar på bra, en trött dam idag. Min fina, vad skulle jag gjort utan mina djur?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0