Trött på detta nu!

Plockar lite i en lugn takt. Skulle ha jobbat idag men ringde och sa ifrån, att komma ur sängen är en börda, att böja sig och sen komma upp igen är inte lätt. De är värst när jag har kört tidningar, buntarna som ska bäras är fan inte lätta. Jag vet inte om man ska ringa ner till vårdcentralen eller om jag ska vänta tre veckor till innan jag ska träffa min barnmorska?.
Inom äldre som jag jobbar med nu så går de jättebra. De är inga tunga och dem klarar de mesta själv så de får jag inte lika ont av så de vill jag gärna hålla på med en bit in på sommaren med men tidningarna förstör för mig och mina dagar.

Andreas är iväg till Sthlm på arbetsintervju idag, han har sökt nytt jobb och vi hoppas verkligen att han får de. Lite mer seriöst än den firman han jobbar för nu. Men har han jobbat med dem förut och när hans pappa ringde och pratade med dem så ville dem ha in Andreas med.
Håller även tummat och tår för en kompis som ska köra upp idag, är så nervös så jag nästan dör men ändå så vet jag att han kommer klara de.

Underbart väder ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0