Underbara dag

Vilken varm och underbar dag. Jag är glad att jag klippta gräset igår när de blåste och va mulet, blev svettig bara då. Idag hade jag typ dött eftersom de va så underbart varmt.

Jag och Molly var upp till sjön runt elva och solen stekte på bra. Kört mamma till jobbet och Malin va ut och hälsade på (en jag jobbar ihop med på hemtjänsen). Blev massa snack och hon stannade i tre timmar. Den tokiga kvinnan sprang ut 1,6 mil. Riktigt bra kämpat.

Fick veta att Andreas kommer hem på onsdag eftermiddag, något som gjorde min dag super. Både han och jag trodde på fredag. Så jag och Molly blir hemma eftersom han snart är hemma ändå.

Nu på kvällen var vi upp till sjön igen, blev kvar längre. Varit så varmt för Molly hela dagen så ett kvällsdopp gjorde susen, bena fick räcka för mig. Det börjar bli riktigt varmt i vattnet nu.

Imorgon ska jag ringa veterinären. Lilla Lusifer har mask så han ska få åka till Karin och få en spruta. Är sex månader sen så nu är de dags. Tror våran kille har en känslig mage för ingen av tjejerna får eller så kanske Bullen äter mer fåglar och råtter, jag vet inte. Men han är så trött och har gått ner lite i vikt så en spruta så de försvinner så är han snart pigg och lite halv mullig igen våran fina kille <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0