Bästa mamma/mormor

En dam här hemma som verkligen var övertrött ikväll. När hon väl hade stängt ögonen så åkte dem upp efter några sekunder och krånglade, så där höll de på ett tag innan hon till slut kom till ro och somnade. 

Idag har vi varit hos bästa mamma/mormor. Busat och myst. Jill var vaken från två till elva, eller ja hon somnade två-tre ggr i ungefär tio minuter. När vi kom hem fick hon bada och mat sen myste vi lite. Ren bäddat fick hon också, vi fick nya påslakan av mamma med Nalle Puh på som hon även hade tvättat upp åt oss, hon skämmer verkligen bort oss måste jag säga :). 

Så när Jill hade somnat så passade jag på att plocka här hemma. Var inte så mycket men alltid skönt att fixa lite i lugn och ro så man kan sova sen utan att tänka på vad jag måste göra imorgon. 

Kort inlägg men jag ska försöka sova innan lilltjejen vill ha lite mat :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0