Bra dag

Blir ett inlägg sen sova. 
Imorse hämtade vi Andreas vid tåget sen när han sov eftersom han jobbat natt så busade vi och tog det lugnt. När Andreas vaknade så gick jag och vilade i 40min innan det var dags att fixa sig och åka till mamma på ljusparty. Jill fick ha lite pappa och dotter tid. 

Jill somnade vid kvart över tio och då plockade jag här hemma, hängde tvätt och var ut med Molly en sista gång. 

Imorgon kommer Jills farmor och faster över sen lite senare kommer Simon och alla grabbar och hälsat på oss tjejer. Ska bli riktigt kul. Det har varit så mycket dem sista veckorna och dem vet verkligen hur dem piggar upp mig, det går inte att sluta skratta när man är med dem, längtar redan kan jag säga. 

Nu ska jag krypa ner med mitt sovsällskap, Jill, Ebba, Molly och Devil. Det sköna är att dem håller sig i fotändan. 
Kan meddela att vi verkligen har fått en tjej som ålar och donar när hon sover. Man får goa skratt som hon håller på. Mamma har berättat att jag var en klättefia när jag var mindre när jag sov, hon kunde bli tokig ibland så vi får de om Jill blir lika när hon blir lite större. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0