Bra dag

Ska snart lägga ifrån mig mobilen och sova. Blev en sen kväll men de unnar jag mig eftersom Andreas tar matningen nu under natten så tar jag imorgon bitti. Han måste ju hålla dygnen fel mot oss eftersom han jobbar natt.
Vi har haft min bror och en annan Daniel på besök eller dem är kvar än. Riktigt trevligt måste jag säga.

Idag kom äntligen babysittern. Jill tyckte de var riktigt intressant tills hon blev hungrig och trött då va den inge rolig mer. Bästa mormorn hon har och så fin och bra var den. Vi älskar dig <3

Min tjej somnade kvart i tio och vaknar väl om en timme eller två och vill ha mat innan hon sover vidare. Hon är en riktigt pingla. 

Såg ett program på tv som handlade om barn, ett var nära att stryka med för den var för tidigt född. Man har verkligen andra känslor nu faktiskt när man ser sånt. Tårarna bara sprutade så var jag tvungen att titta på våran fina tjej och pussa och krama henne massor. Vet inte vad jag skulle ta mig till om något hände Jill. 

Mammas pingla, mitt allt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0