Farsdag <3

Känner mig så glad och det var ett tag sedan. Självklart gör Jill mig till den lyckligaste men allt annat måste funka runt och allt annat är löst. Och på tal om de vaknade Jill bara en gång inatt och ville ha lite mat innan hon somnade om och vaknade halv nio för att börja dagen. Kan det bli bättre?. Utvilad, jajemen. 

Andreas sover än, ska låta honom sova en stund till innan jag och Jill ska väcka honom och ge honom paket. Hans första farsdag och det måste såklart firas. 

Idag ska Jill få träffa sin riktiga farfar för första gången. Andreas föräldrar bor inte ihop men han har alltid sagt pappa till Roger och ser honom som sin pappa för han alltid har funnits där för Andreas under hans uppväxt. Det är inte fören när jag och Andreas blev tillsammans som han fick bättre kontakt med sin riktiga pappa. 
Jag och Andreas har pratat och Jill kommer självklart veta att Patrik är Andreas pappa och hennes farfar men att Roger också är farfar för det är honom hon kommer träffa mest och växa upp med och våran tillit är större till Roger. Hon kommer alltså ha två farfar men den ena kommer vara mer delaktig än den andra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0