Fina barn <3

Min plånbok är hittad igen, underbart!. Låg i Mannes bil. 

Jill sover sen halv tio. Eller hon vaknade till halv elva och ville ha lite ersättning sen somnade hon om igen. Samma var det igår då somnade hon tio och sov till fem sen efter maten somnade vi om till halv nio. Så underbart, jag hoppas detta håller i sig nu. Både hon och jag blir utvilade och glada om dagarna.

Har känt mig så glad och uppåt idag. Första gången på länge jag fått i min frukost. Har ingen matlust alls längre, kan gå flera dagar utan att känna matlust, bara vatten känns okej. Växer i munnen på mig. Med folk går det bättre då kan jag äta. Men frukosten idag är ett plus och jag hoppas jag fortsätter vara hungrig på morgonen för de hjälpte mig väldigt mycket. 

Idag va vi till BVC. Plutten är nu 58cm lång och väger 4595g. Hon bara växer och växer våran lilla tjej. Helt sjukt att hon snart är 2månader men jag njuter av varje sekund med henne. 

Ihelgen så ska vi julhandla på lördag som de ser ut nu. Andreas kommer hem lite senare på fredag för han ska på kryssning imorgon (struntar i att klockan är över tolv) men lite vänner. Så på fredag blir de en ganska lugn dag, vi ska över till Jills farmor och farfar på eftermiddagen och hälsa på bara.

Imorgon ska vi hem till min mormor och Jills gammelmormor och gratta henne. 71år blir hon. Ska bli mysigt sen ska vi shoppa lite i Västerås med Linus :). 

Nu ska jag sova. Borde lägga mig tidigare egentligen men man unnar sig lite egen tid när pluttan har somnat så blir de lite sent, men men så kan de va :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0