Krångliga kvällar

Dålig uppdatering jag vet men det har blivit så sena kvällar, Jill har knölat, magen har varit konstig och hon har inte kommit till ro så när hon väl har somnat vill jag lägga mig direkt så jag också får lite sömn. 

Igår somnade hon tio över ett, har aldrig blivit så sent förut. Hon vaknade igen halv åtta sen somnade hon om igen till tolv. Jag vaknade tio i elva så fixade jag allt så jag slapp sen. Viola och Agnes han till och med komma innan prinsessan vaknade. Kände bara att nu är dygnet vänta för Jill så får se hur kul detta blir men hon somnade tio i elva idag och de är helt okej tycker jag. Men hon har inte sovit så bra på tre dagar så lät henne sova så länge hon kunde i morse. 

Som sagt så har Viola och Agnes varit här och hälsat på dag, lika trevligt som vanligt och Agnes har blivit så stor. Känns som det va igår Viola skickade sms om att lilla Agnes hade kommit men de är snart fyra månader sen. 

Imorgon bitti kommer Andreas hem, som vi längtar här hemma efter honom. Hoppas de snart blir ändring på detta så han kommer hem varje dag, men man vågar inte hoppas för mycket men underbart om det blir så. 

På måndag åker jag och Jill ner till Värmland till min storebror och hans familj och sover kvar där till tisdag. Ska bli riktigt roligt att träffa dem igen, det var ett tag sedan. Jill ska få träffa sina underbara kusiner, sååå kul ska de bli. Längtar som tusan :). 

Nu ska jag slå igen mina gröna och sova :) 







Kommentarer
Postat av: Sandra

Och vi längtar också!!!!
För er skull hoppas jag hon snart hittar tillbaka till sina rutiner igen... Kram

2013-11-22 @ 15:55:43
URL: http://www.oddli.blogg.se
Postat av: Sandra

Och vi längtar också!!!!
För er skull hoppas jag hon snart hittar tillbaka till sina rutiner igen... Kram

2013-11-22 @ 15:55:54
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0