Måndag

Jill ligger och vilar. Hon har varit vaken från nio till nu. Eller hon somnade en kvart när vi var ute och gick. Märks att lilla damen börjar bli större, imorgon blir hon 4veckor, vart tog dem veckorna vägen?. 

Imorgon kommer Andreas hem, jag och Jill ska hämta honom vid tåget eftersom han har sålt min bil. Så nu får jag audin och Andreas ska köpa en mindre. Båda tycker det är dumt att ha två stora bilar. Andreas behöver bara ha en som drar lite och helst diesel och jag behöver större bil eftersom jag har Jill, barnvagnen ska få plats och Molly så då blir audin perfekt. Underbart säger jag, känns tryggare med audin, den är säkrare och tyngre ifall det skulle hända något och självklart nyare ;). Nej men de blir bättre och billigare så här :).


En glad tjej idag <3

Kommentarer
Postat av: U

Vilken ljuvlig bild! :-D 4 veckor redan!! Det är inte klokt! Hoppas allt är väl med er ❤️

2013-11-04 @ 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0