Min pingla <3

Lillfisan var verkligen envis ikväll, skulle inte sova fast ögonen var helt röda och runt. Hon sov inte speciellt mycket på eftermiddagen heller, slumrade till 5min tre ggr kanske men såna dagar finns de med. Hon somnade runt kvart i elva. 

Idag kom mamma på besök när hon slutade jobbet och pratade och mös med Jill. Sen körde hon oss till Lena som bjöd på mat, prat, skratt och självklart mys med pinglan. Hon körde hem oss sen och då blev det ett bad för Jill, mat sen sängen. 

Jill har börjat göra jättemycket ljud ifrån sig, så gulligt. Igår "pratade" hon på som bara den och det låter ju såå underbart gulligt så tårarna kom. Hon börjar blistor min tjej. Imorgon är hon en månad redan, den snabbaste månaden i mitt liv och den bästa. Att spendera dagarna med Jill är dem bästa och jag bara längtar till nästa dag när hon har somnat för natten så man får tillbringa massa tid med henne, underbara unge. 

Andreas kommer hem imorgonbitti och på söndag firar han sin första farsdag. Jill ska ha en body där det står I <3 dad på har jag planerat ut sen får vi se vad dagen bjuder på. 

Nu tänker jag sova innan lilltjejen ska ha lite mat :). Nattinatti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0