Underbar dag :)

Dagen har varit så bra som den kunde bli. Andreas blev nöjd att vakna med en dotter som pratade på och log och dessutom hade en body på sig där det stod " I <3 dad ". 

Blev tyvärr ingen träff för Jill med farfar men vi fick mat hos hennes farmor och andra farfar och fick mysa där istället. Nöjd tjej som somnade när vi åt och sov tills vi kom hem. Då blev det bus och mys innan pappa Andreas skulle fara till Sthlm igen, tråkigt. Men veckodagarna går så fort så snart är han hemma med oss igen. 

Imorgon kommer bästa mormor/mamma och hämtar oss sen ska vi busa med henne hela dagen. Vagnen ska med så det blir en promenad så Molly blir nöjd. Både mormor och Jill med då är hon som lyckligast. 
Mina fina flickor <3 

Förut la vi Jill klockan nio och hon somnade klockan tio men nu provade jag ge henne mat klockan nio ikväll och så la jag henne kvart i tio för att se om hon bara vaknar en gång inatt med. Man får testa sig fram. Dessutom var hon mer trött och somnade fortare eftersom vi mös och busade lite innan. Ja vi får se hur natten blir. Hon är ialla fall en pingla och jag kan inte klaga över att hon vaknar två ggr för det finns dem som inte alls får sova på natten. 

Nu ska jag krypa ner med Molly och sova lite. Jill sover i sin säng så fint :). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0