Underbara dagar <3

Vi åkte till mamma/mormor även idag. Hade kommit ett paket som jag var så nyfiken på så snälla mamma/mormor hämtade oss så glatt när hon vaknade (hon hade jobbat natt). 
Idag fick vi en för tidig julklapp av henne, ett badstöd till Jill så det även blir roligare för henne och bada och min rygg behöver inte ta så mycket stryk. Den blir super. Självklart testade vi den där. 

Vi var även förbi Jills farmor, farfar och faster och sa hej. 

Tjejen somnade halv elva så får se om man får sova lika mycket inatt. Hon var verkligen trött idag min lilla tjej. Tufft att vara hos mormor ;). 

Imorgon kommer Turbo ner hit. Ska låna honom någon timme så Molly får leka av sig och blir nöjd och glad. Hon spanar så mycket efter honom genom fönstret så skrev till Daniel och självklart gick det bra, lika glada båda två blir dem när den får träffas och leka. Dem där två har verkligen en speciell stil som inga anda har och det är så underbart att dem går så bra ihop. Bästa vännerna verkligen :) 

Nu tänker jag sova innan jag somnar med mobilen i handen :) 


Min prinsessa vad mamma älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0