Växer så det knakar

Sovdags för min del strax. Har plockat lite här hemma så jag slipper göra de i helgen när Andreas kommer hem. 

Jill somnade elva idag. När hon är övertrött är hon såå envis på kvällen, ögonen får inte åka igen. Mamma gullhöna. 

Dagen har varit så bra som den kan bli. Spenderad med världens bästa mamma/mormor. Hon är min absoluta bästa vän. Så skönt att åka hem dit, all stress inom mig bara försvinner och Jill blir så bortskämd där, haha. 

Imorgon ska vi ha familjemys. Andreas ska bara till garaget och fixa något på en bil som ska säljas sen blir han med oss. Blir säkert något gott framför tv:en och bara vara. 

Vi var ju till BVC idag. Våran tjej är nu 55cm lång och väger 4270g. Hon växer så det knakar. Hon är över längd kurvan och kommer nog ligga över den hela tiden. Både jag och Andreas är ju långa så det är inte så konstigt. Blir säkert en lång och ståtlig tjej <3. 

Har även idag plockat bort lite kläder i storlek 50. Bara pyjamaser, byxor och body sitter perfekt nu men hon kan även ha storlek 56. Lite jobbigt var de att ta bort kläderna men skönt att hon växer så bra. 

Ska mysa med en liten Devil som passar på att komma på kvällarna när jag har lagt mig 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0