Äntligen fredag

Ännu en dag och utan värkar än så länge. Andreas sover än, han vaknar nog när som. Han var hemma tidigt idag och de är aldrig fel. 
Jag och Molly har hunnit med två långpromenader, diskmaskinen är tömd och en tvättmaskin är körd så då va dagens grejer gjorda. 

Ikväll ska Andreas åka och kolla på innebandy och jag och Molly åker hem till Helena och Lina så länge och hjälper dem med maten :). 

Idag ska vi städa källaren tror jag Andreas önskemål va. Eller han ska ta tvättstugan och röja där (massa spindlar där inne så jag gör de INTE) och så röjer jag bland hans spelgrejer. 

Nej vila lite nu innan Andreas vaknar :) 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag börjar nästan tro att Theo får en kusin i födelsedagspresent😊 Hur som helst så kommer mini vilken dag som helst. Du är en tuff och stark brud Jenny! Njut av helgen och unna dig några kanelbullar idag😜 Kramar

Svar: Haha ja vi får se om den vill komma ut imorgon. Har inga känningar än och hoppet ligger just nu att jag blir igång satt på tisdag, tänker vara lika envis som bebisen i magen ;). Pussa Theo från faster imorgon. Kram
Jenny Rosén

2013-10-04 @ 12:35:57
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0