Fredagen

Har precis matat lilltjejen så ska snart sova lite när man väl får. 

Gårdagen var inge rolig. Var mest ledsen och irriterad, berodde på att jag viste att Andreas skulle åka till Sthlm på kvällen. Skit jobbigt men jag försöker övertala mig att han snart är hemma fast de är svårt. Vi saknar honom här <3

Vi va hos Andreas mormor och morfar igår och åt mat för mormor fyllde år. Jättetrevligt men jag känner nu att det blev lite mycket, speciellt när Andreas åkte också men Jill fick träffa många iaf.

Vi fick en jättefin blöjtårta med massa fint i och så fick Jill fina kläder och en filt av Jonas, Ulrika, Alvin och den lilla tjejen i magen, vi tackar så jätte mycket :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0