Härlig dag

Jill ligger och vilar lite så jag har passat på att vika tvätt, hängt lite och slagit på en till maskin. Samt plockat här hemma lite, sånt man får passa på att göra när hon sover :). 

Idag har vi varit med mosterLena och hälsat på hennes man och hennes mamma och pappa. Vi fick jättefina kläder och så skönt att träffa dem, det va ett tag sedan. Förut träffade jag ju dem nästan varje dag. 

Jills mormor beställde en babysitter åt henne idag. Har tittat på såna men tänkte köpa en nästa månad men det är tur hon har världens bästa mormor så den kommer nog imorgon eller övermorgon, super. 

Nu ska jag titta på tv och ta det lugnt innan min tjej vill ha mat. Kan ni fatta att hon är 3veckor idag. Snälla stoppa tiden jag hänger inte med!. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0