Hemma

Ska snart flytta över lilltjejen till sin säng sen sova några timmar. 

Vi är hemma, om ni bara viste hur underbart det är. Känslan när barnläkaren sa att han tänkte skicka hem oss va underbar. Vi skulle annars fått åkt hem på permiss och sovit hemma sen tillbaka dagen efter men proverna var bra så vi fick åka hem på heltid. 

Mamma har varit över och träffat sitt barnbarn, en stolt mormor och Jill sov så skönt på henne. Manne och Peter kom över och sa hej en snabb sväng sen kom Andreas föräldrar och syskon och hade mat med sig. 

Molly är hemma också, herregud vilken glad tjej som hoppade ur mammas bil. Mamma hann inte ens öppna bakluckan utan Molly hoppade fram och sprang ut. Det går jättebra än så länge. Hon är nyfiken och går och kollar då och då och vill pussa lite på Jill. Våran fina tjejer <3

Andreas har tagit matningarna till nu, jag vaknade när han höll på. Så himla skönt att få sova. På sjukhuset fixade jag allt för jag gick upp en halv timme innan dem kom in och skulle kolla blodsockret för att pumpa brösten och eftersom jag ändå var vaken då kändes det onödigt att väcka Andreas. Nu får hon ersättning och mjölk. 

Vi har börjat köra med flaska. Det funkar bäst så för både Jill och mig. 

Nej nu ska lilltjejen få sova i sin säng sen tänker jag också sova lite :). 




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt att äntligen få komma hem! Kul att Molly blev så glad :-) Vi längtar så till att få träffa eran lilla Jill, så hör av er när ni känner att ni landat och orkar med besök :-) kram

2013-10-14 @ 16:28:54
Postat av: Sandra

Känner mig som en stalker, men jag gillar dig, din familj och din blogg! Du får bita ifrån om jag är dryg😜 haha...
Skönt att du är trygg med att ha gått över till flaska, jag tyckte också att det fungerade bäst. Men alla är vi olika😊
Robert tyckte också om att vi kört med flaska, då fick även han mata och mysa, kunde vara lika delaktig osv. Någon han sa själv häromdagen och det gjorde mig glad. Hade ingen aning om hur mysigt och viktig han kände sig för våra barn då han också kunde fixa med maten. Ni får säga till när vi får komma och kika på smulan, jag och Robert är nyfikna!😝 Kram

2013-10-14 @ 16:30:22
URL: http://www.oddli.blogg.se
Postat av: Sandra

Känner mig som en stalker, men jag gillar dig, din familj och din blogg! Du får bita ifrån om jag är dryg😜 haha...
Skönt att du är trygg med att ha gått över till flaska, jag tyckte också att det fungerade bäst. Men alla är vi olika😊
Robert tyckte också om att vi kört med flaska, då fick även han mata och mysa, kunde vara lika delaktig osv. Någon han sa själv häromdagen och det gjorde mig glad. Hade ingen aning om hur mysigt och viktig han kände sig för våra barn då han också kunde fixa med maten. Ni får säga till när vi får komma och kika på smulan, jag och Robert är nyfikna!😝 Kram

2013-10-14 @ 16:31:27
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0