Ledsen!

Idag är jag ledsen, arg och irriterad. 12 jävla skit dagar över och inget händer. Slemproppen även den kan dra åt skogen den gör fan inget!. Jag vill bara grina, får hålla in allt. 

Mitt humör mot dem här hemma är inte de bästa. Jag blir arg bara Molly drar lite i kopplet eller när Andreas retas lite med mig. 

JAG ORKAR INGE MER NU. Blir bara ett barn, detta tar på mig. Aldrig att jag tänker gå över tiden igen och må så här. 

Man har småvärkar varje dag men inte fan sätter något igång. Kroppen gör ont och man kan inte vrida på sig i sängen. Nej idag är de gnäll och jag har all jävla rätt att gnälla, så jävla trött på denna väntan nu!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina, underbara Jenny! Detta klarar du men förstår att det måste vara fruktansvärt jobbigt, hoppas bebis vill titta ut självmant innan tisdag. Man kan prata med dom och styra en igångsättning om det är jobbigt/tufft, om ni någon dag ångrar er och vill ha en till;)
Och när du har en tuff dag är det ok att skrika rakt ut, vara ledsen och trött. Molly mår inte dåligt av att du bara släpper ut henne i trädgården fram tills bebisen kommit ut. Det är ju bara tillfälligt! Du får ringa mig och beklaga dig om du vill, har kanske inga svar men jag kan ju lyssna iaf:) Styrke kramar till dig och jag vet att du kommer bli den perfekta mamman till just ert barn som just nu ligger och myser i sin mammas trygga mage

2013-10-05 @ 19:14:10
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0