Mamma älskar dig

Igår träffade Jill sin gammel mormor för första gången, hon blev så glad när vi kom förbi och fikade. Mamma (mormor) var också med. Sen fick hon träffa Kjell också, kändes viktigt för mig eftersom Kjell betyder så mycket för mig och har varit med i mitt liv från jag var 3år. Han blev också riktigt glad när han såg oss och tyckte Jill var ett riktigt fint namn. En mysig dag som avslutades med mat hos mamma. 

Idag kommer BVC hit på hembesök. Ska bli kul att se vad Jill väger nu. När vi åkte hem från 69:an vägde hon 3055g. 

Min fina tjej vad mamma älskar dig. Kärleken till dig växer för varje dag och jag vill aldrig vara utan dig. Mamma kommer alltid finnas för dig och hjälpa dig. Mitt hjärta, mitt underverk, min dotter <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0