Måndag!

Roligt det är när Molly tycker det är dags att gå upp klockan 8, få sin morgonpromenad, frukost sen kryper hon upp hos Andreas som ligger i sängen och börjar dra värsta timmerstockarna. Jag kan dock inte somna om så det får väl bli en timme på eftermiddagen idag. Ska snart få i mig lite frukost. 

Har hängt tvätt och tömt diskmaskinen nu på morgonen. Sen ska det dammsugas och torkas golv men de får bli senare mot kvällen tror jag. Runt halv två ska jag och Molly till mamma. Andreas ska till Avesta och vara med lite vänner så jag följer med mamma och mormor till graven. 

Somnade sent idag. Låg och läste och kontrollen vi ska på imorgon och hur många som brukar få åka hem och vänta några dagar till. Självklart så vill jag att förlossningen ska sätta igång av sig själv men det känns som den inte kommer göra de. Får se vad dem säger imorgon men jag tänker vara riktigt jävla envis. 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till imorgon! Jag håller tummarna för att bebis kommer ut imorgon:) Kraaaam

Svar: Tack :). Det gör vi verkligen med :). Kraaam
Jenny Rosén

2013-10-07 @ 15:35:48
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0