Onsdag

Vi ligger i soffan och myser. Linus kommer om drygt en halvtimme och hälsar på. Andreas har åkt iväg till Fagersta en sväng men är hemma om någon timme igen. Så kul att Linus kommer. 

Dagen har varit jobbig för min del. Jill har varit snäll men jag är nere i en liten svacka igen och började bara grina idag. Stackars Andreas som inte förstod något. Jag har svårt att be om hjälp fast vi är två och lägger på allt på mig. Snyggt hem. Tvätten ska vikas och tvättas, får helst inte ligga något skräp. Måste skärpa mig. Tiden går så fort med Jill och om jag bara ska tänka på allt de och må dåligt så missar jag så mycket. Vi har iaf pratat om de och Andreas ska även börja tänka lite mer. 

Imorgon ska jag och Jill gå i lite affärer i Avesta medans Andreas ska på möte med banken. Så vi passar på att göra sånt vi tjejer tycker är kul ;). 

Devil och Jill mös imorse 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Diggar bilden då katten ser super nöjd ut över att få ligga tätt intill. Så mysigt! Inget roligt att få höra, men det kan även vara hormoner som gör att du grinar... Men vi mammor är duktiga på att ta på oss allt och vill att allt ska vara perfekt. Känner igen mig! Tyvärr insåg jag inte förän mitt tredje barn att jag inte måste fixa allt till 100%, skön insikt men tycker fortfarande att det är jobbigt när inte hemmet är perfekt när man får gäster. Men man vänjer sig väll:) En barnvagnspromenad vi flickor när vi kommer på besök kanske? Styrke kramar

Svar: Ja man måste väl vänja sig men de är svårt. Men man hinner inte lika mycket längre :). Ja det tycker jag verkligen vi ska ta, det skulle vara trevligt :). Kram
Jenny Rosén

2013-10-16 @ 17:40:01
URL: http://www.oddli.blogg.se
Postat av: Ulrika

Det är helt normalt att "komma ur balans" när man nyss har fått barn! Det är ju något helt nytt för en, oavsett hur förberedd man är.
Grina på och tveka inte på att be om hjälp! Jag är ett samtal och en mil bort, om det så är att ta ut sopor, handla, vika tvätt eller laga mat! Jag har alldeles för mycket fritid ett tag framöver!
KRAM <3

2013-10-17 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0