Överburenhet

Va till barnmorskan idag. Bebisen hade det bra inne i magen. Har även ringt till förlossningen för överburenhetskontroll. Nästa tisdag kl10:00 när jag är v42+0. Barnmorskan jag pratade med va så trevlig och sa att jag skulle ta med mig tandborste ifall dem låser in mig sen sa hon att hon verkligen hoppades för min skull att den lilla ville komma ut innan, DET VILL JAG MED!. Men nu har jag iaf en tid och jag tänkte inte åka därifrån förrän dem sätter igång mig om de är så, om jag så måste binda fast mig någonstans. 

Dem där jävla järntabletterna har förstört mig dag. Skulle ha följt med mamma och mormor till Västerås idag men istället har jag bott på toa, roligt va?. Molly är glad, hon har ju sällskap men hon sover bara för de blev två långpromenader tätt inpå varandra för att hon skulle vara trött när vi åkte. 

Imorgon kommer äntligen Andreas hem. Veckan har verkligen gått fort eftersom han åkte i måndags kväll. Vi får se vad vi ska göra i helgen. Inte så lätt att planera massa saker i förväg heller eftersom förlossningen kanske vill sätta ihåg någon gång. 



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Skönt med trevlig personal! Den verkar sällsynt ;)

Vänta vadå, ger järntabletterna kass magen? :-O

KRAM

Svar: Haha ja men eller hur, hoppas dem är lika trevliga när vi väl får åka in :).

Man blir stenhård i magen. Inte så roligt men satt två timmar idag. Trodde de va värkar men va magknip för man bli förstoppad. Jag slutar med mina nu för jag orkar inge mer.
Kram
Jenny Rosén

2013-10-03 @ 19:34:55
Postat av: Ulrika

Ja det får man hoppas! :) Känns ju viktigt att man har en bra barnmorska då!

Åh, :( Fy vad jobbigt! Ja men vad tusan.. Nu ska det väl inte behövas nå mer :P

2013-10-03 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0