Söndag kväll

Igår va vi hemma hela dagen, kan ju säga att det inte hör till vanligheten. Mamma var över en sväng och sa hej till oss. 

Idag har vi varit till mamma och blivit bjudna på mat annars har denna dag varit lugn den med. 

Nu på kvällen åkte vi och köpte pizza och har satt på en film. Andreas har tagit semester för att kunna vara med på hela besöket på förlossningen på tisdag. Mamma skulle egentligen ha kört dit mig sen skulle jag ring Andreas ifall jag blir igång satt så skulle han ha kommit då. Men jag tänker inte gå en vecka till så dem har inget val än att sätta igång mig. Så han blir hemma och det måste firas så lite fetmat och cola satt inte fel :). 







För en bild från imorse, Deviln va ganska kelsjuk, sen en på Molly som låg och mös i soffan. 
Den gula katten är mammas, Gustaf en riktig stilare sen en bild på Andreas och Molly när dem spanar ut hemma hos mamma xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0