Söndag

Har precis fått i mig lite frukost. Blir lite senare nu för tiden men man tänker inte så mycket på sig själv vad man behöver utan allt går till Jill. 

Nu på morgonen tog jag en promenad med Jill i vagnen och Molly fick springa av sig. Ibörjan va Molly inte duktig, trodde jag skulle bli tokig men efter en bit så gick hon så fint bredvid vagnen. Min duktiga tjej <3. 

Simon och Johan va över igår. Har inte träffat dem sen i somras så det var riktigt roligt att dem kom. Fick verkligen skratta av mig kan jag säga, 

Idag blir en lugn dag framöver. Lina åker hem lite senare och imorgon kommer Lena på eftermiddagen sen kommer Andreas hem lite senare på kvällen :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0