Torsdag

Ligger i soffan och tar det lite lugnt. Lillstumpan sover i vagnen efter en promenad ute. Den där vagnen kan man lita på. Hon va så trött men vägrade somna så klädde jag på henne utekläderna direkt blev hon helt lugn sen la jag henne i vagnen och gick ut så sov hon. Molly va också med såklart. 

Så jag har plockat, vikt tvätt, satt på en tvättmaskin, duschat och fått i mig frukost. 

Igår var vi ju på BVC våran tjej väger nu 3600g och är 53,5 lång. Allt såg även bra ut så det är ju super skönt :). 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken fin "dress" sötfia har!!!
Vart finns den!?
Kraaaam

Svar: Jag vet inte. Det var farmor som köpt den så fråga henne :). Kraaam
Jenny Rosén

2013-10-31 @ 22:43:17
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0